Par šo laacz rakstu gribēju tikai paprasīt: "Nez kurš šoreiz iebāž sev naudiņu kabatā?"...
Un te arī komentārs : "
Piekrītu, ka cenas ir augušas visam. Taču ne jau tik ļoti (Ķīnas tilts ir pabeigts 2005 gadā un franču - 2004) izmaksas ir augušas pa 2-3 gadiem. Vēl var pieskaitīt klāt to, ka Francija ir lielākas algas nekā mums Latvijā.
Kur loģika? Loģika ir tajā, ka atkal kāds atbildīgais vienkārši dažus miljonus iebāzīs kabatā (kas tur 2-3 miljoni uz 313 milj. fona) un neviens nepamanīs tāpatās…
"
ok, te arī komentārs : " Man liekas, ka musejais maksas tikai ap 150 miljoniem, parejo sastada kredita procenti. Tas izmaksas tiltiem Francija un Kjinaa ir rekjinatas bez kredita procentiem. Turklaat lielaakas musu tilta izmaksas sastada pievadcelju buvnieciba un infrastrukturas sakartoshana ap tiltu (komunikacijas, lietus udens novadishanas, drenazhas utml.), bet nav zinaams vai tajos kjinas un franchu tiltos shitaas izmaksas arii tika rekjinatas klaat.
Jebkura gadijumaa diezgan saliiti. Sakumaa solija par ~80 mill un taa bija normala cena.
", bet vai tad tik ļoti lielas cenu atšķirības, ņemot vērā, ka ķīnas un francijas tilts ir dolāros, bet latvijas tilts ir latos...
Comments
comments powered by Disqus