Date Tags 2007

Katrs pelna iztiku kā var, piem. autobusu šoferi to dara pārdodot tās pašas biļetes vēlreiz un vēlreiz, protams, ja kāds ir tik laipns un atdot viņiem biļetes atpakaļ... Man, protams, nav žēl atdot biļeti, kuru pēc tam izmetīšu, ja kādam no tā ir kāds labums, bet man redzams, reāls sliktums nav, bet vienreiz gadījās meitene, kas bija tik godīga, ka pat neņēma pretī bišķi saburzītu biļeti, prasīja šoferim noplēst jaunu... mja, bet tas ir piliens jūrā un neko viņa nepanāca, vienīgais, kas notiek, ja ir biļešu pārbaude un šoferis ir pārdevis pavisam cita "reisa" biļeti? Kurš tad ir vainīgs? Protams, ka "klients", jo tikpat labi viņam tā biļete var būt tiešām no kāda cita "reisa"(nu tāds strīdīgs tas jautājums, bet gan jau šoferis nekad nebūs vainīgs, ja vienīgi pie biļešu pārbaudes viņam neatklājas čupiņa noplēstu biļešu)...

Tātad secinājums - netaisīsim sev nepatikšanas... Bet no otras puses - kāds ir kādreiz redzējis biļešu pārbaudi sabiedriskajā transportā - autobusos?


Comments

comments powered by Disqus